> > Sisteme de management al calitășii. Cerințe
Sisteme de management al calitășii. Cerințe
Autor
EdituraASRO
Locul publicăriiBucurești
Data publicăriiSeptembrie 2015
Categoria de subiect(083.74) - Standarde. Norme
TematicaManagement Informatii suplimentare despre Management
 
Nota 0/5.00 (0 voturi)
1 / 1  exemplar disponibil
Rezerva acum

Biblioteca mea
Notă generală: Acest standard specifică cerinţele pentru un sistem de management al calităţii atunci când o organizaţie: a) are nevoie să demonstreze capabilitatea sa de a furniza consecvent produse şi servicii care satisfac cerinţele clientului şi cerinţele legale şi reglementate aplicabile şi b) urmăreşte să crească satisfacţia clientului prin aplicarea eficace a sistemului, inclusiv a proceselor pentru îmbunătăţirea sistemului şi asigurarea conformităţii cu cerinţele clientului şi cu cerinţele legale şi reglementate aplicabile. Toate cerinţele acestui standard sunt generice şi sunt destinate a fi aplicabile oricărei organizaţii, indiferent de tipul sau mărimea sa, ori de produsele şi serviciile pe care le furnizează.
Sisteme de management al calitășii. Cerințe [Carte] : SR EN ISO 9001/Septembrie 2015 . — București , Septembrie 2015 , ASRO : Asociația de Standardizare din România . — 38 p. : 30 cm
TitluSisteme de management al calitășii. Cerințe
SR EN ISO 9001/Septembrie 2015
Autor
EdituraASRO
Locul publicăriiBucurești
Data publicăriiSeptembrie 2015
Limbaromâna
Categoria de subiect(083.74) - Standarde. Norme
TematicaManagement Informatii suplimentare despre Management
Indice CZU65
Detalii fizice30 cm
38 p.
Divizionara65
101##a româna
200##a Sisteme de management al calitășii. Cerințe
200##e SR EN ISO 9001/Septembrie 2015
210##a București
210##c ASRO
210##d Septembrie 2015
215##c 30 cm
215##a 38 p.
299##a Sisteme de management al calitășii. Cerințe : SR EN ISO 9001/Septembrie 2015
300##a Acest standard specifică cerinţele pentru un sistem de management al calităţii atunci când o organizaţie: a) are nevoie să demonstreze capabilitatea sa de a furniza consecvent produse şi servicii care satisfac cerinţele clientului şi cerinţele legale şi reglementate aplicabile şi b) urmăreşte să crească satisfacţia clientului prin aplicarea eficace a sistemului, inclusiv a proceselor pentru îmbunătăţirea sistemului şi asigurarea conformităţii cu cerinţele clientului şi cu cerinţele legale şi reglementate aplicabile. Toate cerinţele acestui standard sunt generice şi sunt destinate a fi aplicabile oricărei organizaţii, indiferent de tipul sau mărimea sa, ori de produsele şi serviciile pe care le furnizează.
606##a Management
615##a (083.74) - Standarde. Norme
675##a 65
686##a 65
700##a Asociația de Standardizare din România
975##a 65

Recenzii

Universitatea Petru Maior, Târgu Mureş, jud. Mureş
Top